Pesty koira ei kovin korkealle emäntäänsä rankkaa

Ihan pakko oli ottaa kuvia ja laittaa ne vielä tänneki. Tultiin lenkiltä ja vein Alman suoraan suihkun alle. Yllätys ei ollu kovin mieluinen Almalle. Kun aukasin kylppärin oven, kattovat Luna ja Ellu sitä vahingonilosina: ""Sinä jouvuit pessuun, hahahahaaa". Alma oli kuin maansa myyny ja katteli mua kovastiki pettyneenä:

"Sun oli sitte ihan pakko pestä mut!"

"Ja vielä valokuvaanki tämännäkösenä!"

Luna jotenki aavisti, että joutuu myös suihkun alle ja pakoili mua keittön pöyvän alle. No, pakkohan sieltä oli kylppäriin tulla, ku kutsuttiin - noin kymmenen kertaa. Uskon, että pesu tuntu kuitenki kivalle, kun sitä rapsuttelin ja hieroin samalla. Lunalla on märkänä tapana hieroa ittiään sohvanreunaan tai mattoon ja pakkohan sen taas oli sitte neki kastella. 

Ellu säästy tänään pesulta, ku mun selkä ei kestäny kolmannen koiran pesukumartelua. Mutta kyllä se Ellullaki vielä eesä on :)

"Vähä kait mua ärsyttää olla märkä!"
"Ärsyttääkö suaki?" kyssyy Luna Almalta.
Nyt mua kattoo kaks koiraa alta kulmain. Ovat kovinki pettyneitä, ku noinki ilikiä heille olin :)

Ja tässä vielä Ellun ruokailua. Yks pieni kalkkuna-lohipullan palanen meni alas, muut jäi kuppiin :( Dentastix meni ihan mahhaan saakka. Huoh! Pitkiä on päivät, ku ootan, että Ellu syömään kunnolla!



Kommentit