Ihana viimenen lomaviikko "koiraillen"

Viimenen lomaviikko on menny tosi ihanasti koirien kans ulkoillessa ja ihan vaan oleillessa. Ihana aurinko on helliny ja lämpöä on riittäny. Koirat ei pihalla juuri oo muuta tehneet ku ottaneet aurinkoa (ja minä myös). Lenkillä on menty lujaa alkumatka ja loppumatkan ovat läähättäneet ja oon saanu vetää joukkoa perässäni. Linda on reipastunu aivan mahottomasti. Lenkillä innostuu haukkumaan ja juoksemaan muitten perässä. Tarkistaa kuitenki aina vähän väliä multa, tekeekö oikein. Meillä on käyny vieraita melekeinpä joka päivä ja Linda on rohkaistunu heitä jo haisteleen eikä oo juossu pakoon. Hyppää sohvalle rapsutuksia pyytämään ja seuraa mua joka paikkaan. Eilen tuli Veeti taas meijän laumaa vahvistamaan. Tykästy Lindaan heti, mutta Lindapa näytti hammasta, ku kävi liian iholle. Tänään ovat sitten jo kahestaan kulkeneet. (Aina se tuo Veeti jonku naisen hurmaa, ku tänne tullee :))

(Hoksautus jälleen kerran, että pystyt katsomaan kuvat isommassa koossa niitä klikkaamalla :))

Haukkuu se Lindaki! :)
"Rakastavaiset" :) Onkohan Luna mustis...
Linda kysymässä, tekikö oikein, kun kävi haukkumassa muitten mukana.
Nuo meijän neitit on kyllä hyvin oppineet, mitä tarkottaa, ku laitan kameran nokan etteen ja sanon "oottaa". Sillon pysähyttään paikalleen ja ootellaan, että sanon "hyvä" tai "kiitos". Sitten ne juoksee hirviällä vauhilla mun tykö nappulaa hakemaan :)

Poloku täynnä shelttejä.
Pitihän se kokeilla taas, miten tämä lauma istahtas kuvaan.
Hyvin!
Ja eihän mun tartte ees koiria kohti kameraa osottaa. Kun otin alla olevat kuvat, Alma ja Luna jähmettyivät paikoilleen ja kun olin kuvat napsassu, juoksivat mun tykö oottaan nappulaa :)

Tää on meijän mettää! Näyttää kuvasaki aivan ihanalta!
Aurinko niin kauniisti valaisi metsää.
Harmi ku ihanaa vihreää metsänväriä ei
kuvassa näy.

Kommentit