Ippu on niiiiiin ihana

Oon niiiiiin rakastunu tuohon Ippuun!! Se on aivan ihana luonteeltaan, ihan kuin mummonsa Alma, ja vielä niin nättiki. Ippu kulkee mun mukana koko ajan. Vaikka ois nukkumasa ja minä esim. nousen sohvalta, tuo neiti mua seuraa unenpöpperöisenä vaikka minne. Ulkona tulee, kun kutsuu, tietää siis nimensäkin jo. Tykkää nukkua sylissä. On kauhian reipas ja iloinen. Ei hätkähtele edes siitä, ku teen blenderillä smoothieta ja se äänihän säikäyttää ihmisenki :) Ehtii joka paikkaa, mutta on kuitenki kiltti. On ihan just ku Alma. Toiveeni on siis toteutunu. Oon nääs ajatellu, että tuota Alman luonnetta ois ihana nähä lisää muillakin shelteilläni. 

On vaan niin pakko laittaa tuosta sulosuudesta muutama kuva. Yritin ottaa kyllä "Valmastaki", mutta se se vasta reipas onki, ei pysyny paikallaan hetkeäkään :)





On niissä hiukkasen samaa näköä, Ipussa ja Alma-mummossa :)

Kommentit