Haikea viimenen yhdessäolopäivä

Tänään on sitte viimenen päivä yhdessä tässä kokoonpanossa. Huomenna lähtevät Nestori ja Vihtori ja lauantaina Unelma. Valma lähtee viikon päästä, joten hänen hilpeästä seurastaan saan vielä nauttia pitempään. Otinki kaks lomapäivää, että saan olla noitten ihanuuksien kans kunnolla vielä yhdessä. Ulkona ollaan käyty, lattialla oon istuskelluu ja kovasti ollaan pusuteltu ja toisiamme hellytelty.  

Tässä muutama kuva tältä illalta.

Unelma halus tehä loppuun Lunan alottaman tiskaustyön, mutta
mun mielestä ei oikein ymmärrä, miten se tehhään :)
Valama ja Alama mietiskellee.
Valmalla tuli yhtäkkiä kiirus.
Vihtori haluaa sohvalle, mutta kuvanotto nolostuttaa.
"Mää oon Unelma ja mää haluan sohvalle! Piste."
"Sikakauhia väsymys, mutta yhen kuvan saat ottaa", sannoopi Vihtori,
jolla on korvatki suht kunnolla :)
Todistettavasti tämä porukka on oppinu häkisä tekeen muutaki
ku käyttämään sitä vessana :)
Selma poseeraa, vaikka tekis mieli nukkua.
Selma vaan on niiiiiin mun koila!!!
"Me kaikki halutaan sohvalle!"
"Mua niiiiin väsyttää!" Nestorilla silmät jo luppasee.

Kommentit