I am The Wizard of Animal Communication!!



Wizards of Animal Communication 2014.
Meitä on nyt yhteensä 18 Suomessa,
8 muuta näitten naisten lisäksi :)
Kuvassa myös opettajamme Maiccu (alh.vas.) ja Ingela (oik.)
Nyt se on sitte vihdoin toteutunu ja oon"valmistunu" velhoksi. Oon käyny Maiccu Kostiaisen eläinkommunikaatiokurssin The Wizard Class of Animal Communications! Siitä on jo yli viikko aikaa, mutta on ollu yhtä hyrskettä ja myrskettä tämä elämä sen jälkeen. Iltasin ja viikonloppusin oon hieronu koiria, jutellu hevosten ja koirien kans sekä tietenki juoksennellut pitkin mettiä omien koirieni kanssa. Illalla ei oo tarvinnu unta ootella :)

On tämä elämä kuulkaatten sitte niin ihanaa!

Eläinkommunikointi on niin mun juttu! Ette voi kuvitellakaan, kuinka ihana on saada esim. kipeältä koiralta omistajalleen tietoa, mikä sitä vaivaa, missä on kipu. Ja ne ihanat viestit, joita eläimet omistajilleen lähettää, oih! Oon saanu tehä niin ihania kommunikointeja, joita sitten itkusilmässä oon omistajilleen puhtaaksi kirjottanu. Niin rakkaudellisia ja ihania ne on olleet! 

Jos siis haluatte tietää, mitä eläimillenne kuuluu, mitä he toivovat, ottakaa vaan reippaasti yhteyttä. Eläimeltä voi myös kysyä, miksi käyttäytyy tietyllä tavalla ym. Sähköpostilla vain kuva, eläimen nimi ja ikä mulle ja otan yhteyttä eläimeesi! Voitte lähettää myös kysymyksiä, joita haluaisitte mun eläimeltänne kysyvän.

Maiccu on kiteyttäny hienosti sivuillaan sen, mistä eläinkommunikoinnissa on kyse. Käy lukemassa hänen Animals Talk-sivuiltaan, mitä on eläinkommunikointi. Maiccu on myös kirjoittanu kirjan Hiljaisen Viisauden voima, jonka hän on kanavoinut kommunikoiden edesmenneen hevosensa Leylan kanssa. Suosittelen lämpimästi sen lukemista!

Toiminimiyritykselläni on nyt myös nimi: Adalma. Nimi koostuu latinankielen sanoista ad (=jonkun luona) ja Alma (se mun ihana neitokainen) eli Alman luona kaikki tapahtuu <3

Adalma - eläinkommunikointia, koirahierontaa,
koiran yökylä-hoitoa ja viestejä henkimaailmasta


Jos oot facebookissa, käyhän tykkäämässä Adalma-sivustollani! Myös uudvet nettisivut on valmisteilla vain Adalmaa varten :)

Kommentit