Eläinkommunikointia, hoitoneitejä ja The Yövieras

Minähän olen kommunikoinut eläinten kanssa toista vuotta. Olen jutellut koirien, kissojen ja hevosten kanssa, yhden ketun ja ilveksenkin olen jututtanut. Eläinten omistajat ovat halunneet kuulla, miten heidän eläimensä voivat ja halunneet saada selville esim. missä on kipuja ym. Myös jo toiselle puolelle siirtyneeltä eläimeltä voi saada ihania viestejä. Jokainen eläin tähän mennessä on halunnut välittää kauttani jotain viestiä omistajilleen.

Olen halunnut vahvistaa kykyäni ja olenkin nyt Maiccu Kostiaisen (AnimalsTalk, lue myös sivuilta linkki Kommunikointi) The Wizard Class of Animal Communications -kurssilla. Ja olen niin onnellinen kaikesta siitä, mitä sen kurssin ja Maicun kautta olen saanut ja kokenut! Viime viikonloppuna Maiccu oli pitämässä kurssia Oulussa ja sain osallistua siihen kuunteluoppilaana ja olihan siellä upeita kommunikoijia huone täynnään! Jossain vaiheessa tarkoitukseni on kommunikointien lisäksi opettaa myös muille tätä ihanaa kykyä, joka kaikilla on, kunhan sen haluaa vaan ottaa käyttöön.

Ja viikonloppuna mulla oli yökyläläinenkin, tuleva maailmanvalloittaja ja mun velho-opettajani Maiccu Kostiainen! Upiat keskustelut iltasella kävimme ja sain itselle lisää tsemppiä elämään. Tässäpä Maiccu meijän neitien kanssa.



Jos haluaisit saada tietää, miten oma eläimesi voi, ota ihmeessä  minuun sähköpostilla kaija.tormakangas(at)gmail.com tai soita 040 5066 877. Lisätietoja tulee, kunhan saan nettisivuille niitä kirjoitettua.

Lauantaiaamuna sain neljä ihanaa neitokaista hoitooni parin päivän ajaksi. Eklundin Hennan ja Petrin shelttineidit Lexie, Viivi, Arwen ja Gala lisäsivät kerralla jalkojen määrää ja haastetta mm. lenkkeilyyn. Kaikki meni paremmin kuin hyvin, myös lenkillä, vaikka jalkoja tepasteli sen 28 ja muutama suu enemmän ilmoitteli olemassaolostaan. Tässä muutama kuva lenkiltä.

Tiukasti narun päässä vielä.
Viivi ja Gala jäivät kiinni itse teossa! Pois lätäköstä!
Hetki ennen täydellistä sekoamista.
Vasemmalta Lexie, Alma, Ellu, Luna, Arwen, Viivi ja Gala.
Koko remmi.
Eklundin neitokaiset ihailevat maisemia.
Meijän neitit vaan syö puolukoita :)
"Täsä me nyt ollaan", sannoopi Luna.

Kommentit

Nella sanoi…
Onko suunnitteilla soopelipentuja kesälle 2015?
Anonyymi sanoi…
Hei!

Suunnitteilla on astuttaa Impi seuraavasta juoksusta, joita odottelen vuoden 2015 alkupuolella tuleviksi.