Rankahko yö takana

Viime yö meni valvoessa. Ellu oli todella levoton koko yön. Saattoi heittäytyä makuulle, mutta vaihtoi hetmiten asentoa. Mikään ei tuntunu olevan hyvä. Käveli kahen huoneen väliä, kävi välillä sängyllä, kokeili maata lattialla, mutta ei tahtonut asentoa löytyä. Ellu nukahti kuitenkin joskus neljän aikaan, olikohan niin väsyny jo. Minä sen sijaan valvoin koko yön. Aamulla mittasin lämmöt, joka oli ihan normaali. Vuotoa ei minkäänlaista tule. Töihin ois pitäny ehtiä kaheksaksi, mutta olin nukahtanu seitsemän aikaan hetkeksi ja loppujen lopuksi töissä olin vasta kymmeneltä. 

Puoli kahentoista aikaan olin jo kotona katsomassa, miten siellä menee. Ellu tuli vastaan ihan kuin ei mitään ois ollu. Otin hänet mukaan töihin, että sais turvan minusta ja minunkaan ei tarvis hättäillä, kun en sitä näe. Täällä Ellu makoilee ihan rauhassa välilä mun jalkojen vieressä, välillä jossain muualla. Saa rapsutuksia ja nappulaa työkavereilta. Ei siis tunnu vaivaavan nyt mikään, kun saa olla mun kans. 

Saapa siis nähä, miten nämä kolme viikkoa tässä saadaan kulumaan ja miten järjestellään päivän aikaan Ellun olo mahollisimman turvalliseksi. Peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin ja Ellun olo vaan paranee!

Mun jalkojen vieresä on turvallista nukkua.
Otin mukaan huovan, jolla vois nukkua. Ei siinä oo
käyny ku poseeraamasa käskystä :)


Kommentit