Linda alko mun kaveriksi!!!!

Kolme päivää siinä meni, mutta nyt oomma kaveruksia Lindan kans!! Ette usko, kuinka ihana tunne oli, kun Linda aamulla asteli mun luo ja oikein pyysi rapsutuksia. Kun sitä sitte aikani rapsuttelin ja hyväilin, se asettui mun jalkojen juureen nukkumaan. Oon niiiin onnellinen! Nyt Linda sitte tulee koko ajan hakemaan huomiota ja sitä sille kyllä annan :) Vähä vielä väistelee meijän neitejä, mutta se ei mittään haittaa. 

Oli ihan pakko ottaa muutama kuva, että näette, miten luottamus on saavutettu.  Surkialaatusia ja selfie vielä kauhiampi, mutta asia käy selväksi :)

Näin rauhallisena voi nukkua mun jalkojen juurella.
Linda meni selälleen ja ootteli, että mahasta
rapsuttelen. Kun otin kännyn käteen, tuli pieni
epäluulo sillä mieleen ja pää nousi ylös :)
Ja ihan pusujaki sain!!


Kommentit