Ookko muuten kuullu?

Ookko muuten jo kuullu, että otan koiria hoitooni? Tiiäkkö, että oon koirahieroja? Ja tiiäkkö sitä, että otan yhteyttä elläimiin eli oon elläinkommunikoija, Wizard of Animal Communication? 

Täsäpä vähä lissää näistä yllämainituista, etteivät jää pelekäksi listamaininnoiksi. Ja teen kaikkia näitä päivätyön ohesa, joten välillä saattaa aikataulujen haarukoinnisa olla haastetta.

Otan siis koiria kottiini hoitoon, ku se mun ommiin aikatauluihin soppii. Hoitolaiset on mun elämäsä mukana ihan siinä ku omat shelttineitiniki. Tähän saakka on hoitolaiset olleet melekeinpä kaikki shelttejä, ku ovat niin hyviä laumasa ja tottuvat toisiinsa hetmiten. Elikkä, jos sulla sattuu joskus semmonen meno, ettet voi ottaa koiraa mukkaas, kysypä multa, oisko meillä sille hoitopaikka vappaana. Ja jos sheltti on kysseessä, niitä mahtuu kerralla enemmänki talloon :)


No, sitte oon koiria hieroskellu ja eri tavoilla hoidellu ja voisin nyt sitä tehä enemmänki. Tuun kottiis hieromaan tai jos haluat tulla meille, seki onnistuu. Oon käyny LH-Weterin koirahierojan koulutuksen ja oon nyt näyttöä vaille valamis. Käypä kattoon mun AdalmaCaren sivvuilta, minkämoisia hoitokeinoja mulla käytössäni on: http://www.adalmacare.com/#!koirahieronta/cdt3

Ja sittehän minä juttelen elläinten kans, niin hassulta ku se sinusta saattaa kuulostaakki :) Oon täsä kolmisen vuotta omistajien pyynnöstä ja luvalla ottanu yhteyttä koiriin, kissoihin ja hevosiin ja välittäny sitte omistajille eläintensä viestejä, tuntemuksia, toiveita ja kuulumisia. Omistajat ovat saaneet elläimistään enemmän tietua ja siten myös yhteytensä niihin on syventyny. Voin ottaa yhteyttä myös edesmenneisiin tai kadonneisiin elläimiin. Tarvin vaan kuvan ja elläimen nimen yhteyvenottoa varten. Ja järjestänhän mää kommunikointikurssejaki, ku tämä taitohan meiltä kaikilta löytyy, kunhan sen vaan ottaa käyttöön. Täältä löyvät lissää tietua elläinkommunikoinnista: http://www.adalmacare.com/#!elainkommunikointi/c8el

Oon Kostiaisen Maicun sertifioima Wizard of Animal Communication ja Maicun sivuilta löytyy myös palijo lissää tietua asiasta: http://www.animalstalk.fi/

Vincent-pienenä ja meijän Vilma <3

Otahan ihimeesä yhteyttä ihan vaan minkä yllämainitun vuoksi. Ja saa minnuun ottaa yhteyttä, vaikkei nyt kauhiasti mittään asiaakaan oo :)

Kommentit